tiistai 3. heinäkuuta 2012

2486215-8

Siinä se nyt on. 2486215-8. Tärkeä numero jonka eteen olen tehnyt töitä koko kevään. Se suuri juttu josta olen täälläkin hehkuttanut, ja syy hiljaiselolleni blogin suhteen. Tämän numeron minulle ilmoitti rekisterihallitus. 

Liikuntapalvelu ILO on nyt totta. Minun yritys. Oma. Minun näköinen. Mun juttu! IHANAA! Aion jatkaa samalla strategialla; Liiku! Iloitse! Nauti! on myös jatkossa iskulauseeni ja mottoni. Tapani toimia yrityksenä. Visio.

Niin kuinka monta työtä sulla olikaan?
Välillä on tuntunut siltä että olisin tehnyt kolmea työtä yht´aikaa. Ja niin varmaan teinkin. Tässä on mietitty liiketoimintasuunnitelma, laskettu työverkkoja vesille, puurrettu laskelmien kanssa ja suunniteltu uusia liikuntatuotteita markkinoille. Niin ja ohessa tehty ihan sitä päivätyötäkin, onneksi sentään samojen asioiden äärellä, liikunnan parissa. Niin ja ostimme myös asunnon. Puuhaa on siis piisannut. Kaikesta puurtamisesta ja työmäärästä huolimatta olo on UPEA! Tämä on pitkäaikainen haave joka on nyt totta! 

Nyt on aika nauttia ja iloita työnsä hedelmästä. Vähän lomailla. Olla vaan. Ehkä vähän liikkua kesämökin metsäteillä, hupsutellen, meloen, ulkoillen. Ihan rauhassa.


Kävimme ottamassa varaslähdön kesälomaan Hangon saaristossa. AH!


Kuinkas sitten kävikään?
Töitä teen jatkossa eri keskuksilla (tämän ihanan ja rentouttavan loman jälkeen); Lady Linella Lady Trainerina ja ryhmäliikunnanohjaajana (tervetuloa tunneilleni Lauttasaareen), Spa Wellness Club:lla Espoossa personal trainerina ja Suomenlinnan Kuntomaneesilla yritysryhmien liikuttajana. Olet myös lämpimästi tervetullut iloitsemaan ja liikkumaan kanssani ihan vaikka ulkoilmaan, omalle salillesi tai uuden harrastuksen pariin. Teen myös kotikäyntejä sekä yritysryhmiä tilausten mukaan. Olen menossa myös Fitness Pilates-koulutukseen, joten arsenaalini kasvaa syksystä ainakin yhdellä lajilla.

Oma polku on ihanasti kirkastunut kevään aikana, tuntuu siltä että saan asiakkaistani NIIN paljon hyvää energiaa. Nautin aidosti työstäni jolla saan ihmiset liikkeelle. Nyt on ihana alkaa suunnittelemaan yrityksen raikasta, minun näköistä ilmettä myös visuaalisesti. Kaikenmoinen näpertäminen niin excelin kuin suunnitelmienkin kanssa on mieleeni. Liikunnan ja ihmisten auttamisen lisäksi tietenkin. Tämä on juuri sellainen paketti joka sopii minulle. Liikuntaa, ihmisiä ja exceliä. Täydellinen Työ juuri minulle!

Yksin ei pärjää
Jotta tämä kaikki työmäärä olisi ollut mahdollista, olen saanut hurjasti apua ja tukea ympäriltäni. Ihan odottamattomistakin paikoista. Iso kiitos kuuluu tässä kohtaa kaikille ihanille asiakkailleni, tukijoukoilleni, yrityskonsultilleni sekä "kasvattajalleni" Lady Line Lauttasaareen. Erityisesti kodin tukijoukoille hauan esittää isot kiitokset. Tämä haave on vaatinut välillä myös ymmärrystä. Teidän kaikkien ansiosta haaveeni on totta! 

KIITOS!

Ystäväni ja yrityskonsulttini kissa Amalia
halusi myös auttaa papereiden kanssa.


Muistathan nauttia kesästä. Ei haittaa jos muutama lomakilo tulee, ne sulaa kyllä syksyn myötä, liikuntaharrastuksen avulla. Ja minun kanssani tietenkin!

Nettisivutkin ovat tekeillä, mutta kuulumisiani ja ajatuksiani jaan edelleen täällä blogissa. 
Jatkossa vähän useammin ;)


TÄSTÄ SE ALKAA!




Aurinkoista kesää,
Lotta
Yrittäjä, Haaveiden toteuttaja


P.S. UNELMAT ON TEHTY TOTEUTETTAVIKSI!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Iloista päivää Sinulle!